Comentarii

Poate unii o să creadă că ăsta e doar un blog de comentarii. Staţi liniştiţi; o să mai pun şi poze.
De data aceasta am plecat de aici şi am ajuns aici:

"Ei, fraţilor, aşa e. În România, când spui spital spui: mai multă suferinţă, mai multă durere, mai multă tristeţe şi mai multă deznădejde decât cea pe care ţi-a provocat-o boala! Dar treziţi-vă oameni buni!!!! Nu e nimic neobişnuit în asta! Nu vă daţi seama? Oamenii din ţara asta sunt RĂI! Da, sunt probabil printre cei mai RĂI oameni de pe pământ. Bunătatea nostră ţine de legendă şi de imaginar. Personalul medical e format din măcelari fără inimă, fiare copleşite de rutină şi învechite în patimi murdare. Politicienii sunt holera societăţii. Dar nu numai aceştia ci şi cei care fac justiţia şi cea mai mare parte a romilor, şi o mare parte a comercianţilor şi aşa mai departe, exemplele pot continua. Problema este că cei RĂI nu sunt o mică parte a societăţii, ci ei sunt majoritatea, adică ăştia suntem fraţilor. Uitaţi-vă la ştirile de la ora 5 şi vedeţi care este România. Cei care au fost prin occident, prin alte ţări ştiu despre ce vorbesc, adică văd diferenţa. Noi suntem şi vom rămâne nişte balcanici manelişti cu tare străvechi, cu năravuri josnice şi mereu la coada statisticilor. Paraziţii spuneau drept: "o trupă de căcat dintr-o ţară de căcat. Fuck you românia!"

2 comentarii:

Anonim 31 august 2008 la 03:29

you're damn right :-< nu am avut in viata mea o zi mai urata decat aia in care am stat in spital.asta e...

Anonim 24 septembrie 2008 la 05:12

Offtopic: Mersi pentru cuvintele de pe blog. Într-adevăr, de când am reuşit să plec de la Alba, am făcut multe chestii şi am ţinut tare mult să merg ceva prin ţară, ca într-un fel de "adio" înainte de plecarea la Londra. Sper că totul e OK la radio, nu mai ştiu nimic nou de când am plecat. Cu siguranţă vom păstra legătura, ai mail-ul meu. Succes în tot ce faci şi prosperitate maximă pe toate planurile!