Comentarii

Da, trec peste faptul că am fost din nou forţat de împrejurări să îmi schimb template-ul. Am blăstămat o grămadă la nenorocitul de care l-am luat şi am ales un model de la Blogger, care cred că mă va ţine mult şi bine( am auzit că au dat pe el cu un fel de spray care face să nu se pună praful). În fine.
Da, iarăşi comentez; am simţit nevoia acută de a comenta la un post lăsat de onorabilul Makavelis. el zicea ce zicea de un ginere linguşitor, puteţi citi la el ce a scris, iar eu am zis aşa: "Ehei, stai să vezi, în pula mea, ce cocoş sunt eu când tata e nabab super bogat, sau măcar cu o afacere care îi permite să îmi ia şi numai un amărât de Jetta sau Audi; să vezi ce aere îmi dau pe lângă socrul meu când îl fac să înţeleagă că eu am deja casa mea, că îi voi lua fata şi o va mai vedea numai când vrea muşchii mei. Da, e simplu să vb când eşti pe o altă poziţie decât pupincuristul ăla amărât, care poate nu vrea neapărat să parvină, însă îşi dă seama că vieţuind cu socrii căsnicia lui poate să se fută sau să devină un iad dacă nu încearcă să se înţeleagă bine cu părinţii ei, care, la rândul lor poate nu sunt oameni răi dar nici foarte deschişi la minte. Ei, da, dar dacă nu îţi convine zici că îţi bagi pula şi mergi în chirie; numai că îţi vine destul de greu să mai rupi în fiecare lună din salariul tău şi aşa de căcat meleoane bune doar ca să le arăţi socrilor că eşti independent şi eşti bărbat şi până la urmă poate nici nevasta nu are chef să se mute de la mama şi de la tata unde îi e cald şi bine şi să se ducă cu tine "mare cocoş" într-o gazdă sau chirie nenorocită. E uşor să diagnostichezi societatea aşa dintr-un ochi, însă ar trebui să cugeţi puţin înainte să tragi concluziile; anumite experienţe de viaţă ar putea să îţi schimbe optica."

Însă dacă aceste lucruri despre viaţă nu le cunoşti din experienţa proprie, atunci ai fi putut să îţi formezi un punct de vedere mai bun printr-o lectură susţinută (romane, nuvele etc.)

Dragii mei vorbesc din perspectiva omului măritat şi a unuia care a cunoscut câteva perechi de posibili socri. Problema locuirii sub acelaşi acoperiş cu înveninata de soacră, respectiv cu soţul ei şi probabil unul sau mai mulţi cumnaţi/cumnate, este una foarte sensibilă şi care cere multă atenţie dar ma ales tact. Aşa cum pt băiat mama şi tata sau fraţi/surori rămân cu aceste calităţi în sufletul lui, la fel e şi pentru ea. Deci dacă el nu o iubeşte pe soacra lui nu poate să îi pretindă şi ei să facă acelaşi lucru. În fine vorbă lungă. Tinerii vin din medii diferite cu năravuri şi principii diferite. Din partea lor se cere multă deschidere şi capacitate de înţelegere a unuia către celălalt. E foarte greu dacă unul dintre ei e luminat la cap şi celălalt e idiot. Cel cu cap va suferi enorm din pricina idioţeniei celuilalt. Aşa că în procesul acesta de simbioză a celor doi pentru rezultate bune e nevoie ori să fie amândoi rafinaţi ori amândoi idioţi. Altfel arată ca Bulă însurat cu prinţesa Diana.

0 comentarii: