Oare ce să fie?

O dată, mai demult, navigând eu aşa încet pe net, am prins o ştire cu o fetiţă mică mică, ale cărei poze de oameni mari au fost postate pe net. Şi uite aşa am ajuns şi eu pe deja mult prea celebrul, de-a dreptul principalul http://pitzipoanca.org/. Pe care l-am stimat şi apreciat atât de mult pentru pozele pe care le postează (nu pentru comenturile alea inteligente. la mine imaginea spune totul. înţelegi?) încât l-am şi pus în lista cu adrese faine de pe preaumilul şi necititul meu blog. Se face însă că într-o zi cu soare, (ce talent de Ion Creangă am!) uitându-mă aşa uşor prin jurnalul naţional să găsesc pe ultima pagină o chestie ce pare a fi o copie grosolană şi nesimţită după ideea pitzipoancelor. şi nu vorbesc în vânt. Am mărturie! Iată:





Deci, ce ziceţi? Se poate aşa ceva?
Click pt mărire.

1 comentarii:

Ether 17 februarie 2009 la 23:23

Da, da, faza asta o vazusem de mult. Nu doar ca, vorba ta, e o copie grosolana a site-ului Pitzipoanca ba mai mult, sectiunea nu prea are legatura cu printul. Cel mult poti lipi ziarul in budele de la tara.