voi ce părere aveţi?

navigam încet şi liniştit pe un blog al unui prieten. când deodată ce văd?
da. imaginea de mai sus. eu am comentat aşa: "Părinte, toată stima pentru calitatea pe care o aveţi, însă mi se pare că aveţi un stil cam pretenţios. Mă refer la pluralul cam arhieresc în mod special. Poza mi se pare a fi în stilul străbunicilor mei şi chiar dacă acolo sunt părintele şi doamna preoteasă se putea aborda o altă poziţie. raportul de subordonare al doamnei e evident, poate chiar izbitor şi, mie cel puţin, nu mi se pare firesc în zilele noastre. Nu susţin feminismul, nici porasta emancipare a femeii contemporane, ci cred în rolul bine determinat şi cu totul special pe care îl are femeia creştină, însă poziţia pe care o aveţi în fotografia cu pricina, dacă aţi fi avut o altă îmbrăcăminte s-ar fi crezut că sunteţi un boier cu slujnica. Îmi pare rău dacă v-am făcut supărare dar haideţi să fim mai calzi. Dacă sunteţi un convertit la ortodoxie de curând, mi-aş permite să vă dau un sfat: feriţi-vă de talibanism sau habotnicie".

Voi ce părere aveţi?

0 comentarii: