Comentarii

Da, iarăşi eu. Tot mai des. Vă stresez? Vă deranjează că mă obosesc să scriu cu diacritice? Ei să ştiţi că aşa vrea muşchii mei? Hai mă c-am glumit, ce dracu! nu pleca! Stai! Mai am un comentariu; da, dinăla inteligent; da. ok.
deci eram eu aşa pe net. şi uite m-am dus la un blog pe care l-am găsit de curând şi care îmi place foarte mult. E ăla pe care scrie nou în lista din dreapta. Şi scria acolo frumos de căcatul de băiat a lu Cezar Preda, care Cezar Preda mai bine făcea un căcat decât copilul ăsta şi cred că ştiţi povestea. Dacă nu aici e pe scurt. Ei şi eu am băgat comentariul ăsta: "mă bucur foarte mult că am dat de acest blog. Găsesc aici materiale de calitate de actualitate şi incitante. Referitor la subiectul de faţă: mi-e scârbă de ceea ce se poate întâmpla în ţara asta. Parcă suntem într-un regim dictatorial sau burgezo-moşierist sau cine ştie de ce dracu de sistem că orice politician de căcat, orice patronaş cu câteva lovele mai bogat decât majoritatea populaţiei sunt deasupra legii. Eu sincer din băiatu lu Preda din putzulică ăla de 20 de ani cu BMV X 5 de pe plajă şi din ăla cu ferariul din Timişoara, aş face săpun, săpun cu care să ung sforile de spânzurătoare ale celor ca ei."

Chestia e, frate că eu am prins mare ură pe ăştia. Deci nu mă deranjează că sunt şmecheri, că se droghează, că se omoară, că fac cele mai dezgustătoare şi de căcat lucruri. Îi urăsc de moarte pentru că atentează la viaţa şi la siguranţa unor oameni nevinovaţi. Ăia de pe plajă nu aveau nici o vină ca să îi calce excrementul acela de 20 de ani; inginerul din Timişoara, angajat la o companie multinaţională, nu avea nici o vină când la omorât fecala cu ferari pe trotuar şi aşa mai departe. Deci frate eu aş face sincer, o asociaţie secretă, o frăţie, ceată de haiduci, ce vreţi care să aibă ca principal obiectiv exterminarea ăstora. Nu e de glumit; societatea noastră e infectată; ar avea nevie de o epurare extremă. Poliţia nu mai face faţă şi e subjugată politicii şi banului! Motocicliştii sunt mai tari decât forţele de ordine; merg pe unde vor ei şi cum vor ei. Nule pasă de nimeni şi de nimic. Noroc că mai e câte unul care dă cu dacia cu spatele şi nu se asigură prea mult. Deci beizadelelor, vă doresc MOARTEA! DA MOARTEA! INFECŢILOR CU BANI SĂ MURIŢI FIRAŢI AI DRACU CU CEI CE V-AU CRESCUT CU TOT!

0 comentarii: