Comentarii

da, revin la categoria comentarii. Unii poate ar avea ceva de obiectat. Să obiecteze aşadar!
Navigând aşa pe net, am sărit de la celebritatea pitzipoancelor la celebritatea unui alt tip care a fost infectat cu celebritate de ele. În fine, nu am nimic cu tipul, nu mi se pare slab, prost, nu mi se pare nicicum pt că nu am zăbovit prea mult pe la el. am lăsat doar câteva vorbe la acest material. Iată vorbele:

"Da, mă, să-mi bag piciorul, ai ajuns mare! Felicitări, ce să zic. Uite şi eu smeritul bag aici un comentariu mai smerit decât mine şi mă gândesc că sigur nu va fi citit (nici eu no o să mă mai obosesc să îl citesc ca să văd dacă am ceva greşeli) căci acum ai multe comentarii, mulţii vizitatori, trafic, treburi, vin reclamele, vin bani, celebritatea deja e la ea acasă, ce mai. Ce n-aş da să mă bage şi pe mine în seamă pitzipoancele, să mă lase măcar să mă ating de colţul hainelor lor ca să mă molipsesc şi eu de celebritate, să curgă banii gârlă din adsense şi alte reclame, să pun câte o poză pe blog şi să cadă toţi în nas, să mă aduleze cititorii, să fiu chemat la evenimente mondene, să... dar stai! ajunge. am visat cam mult. mă întorc la anonimatul meu, la mediocritatea mea. Scuză-mă că ţi-am păta blogul cu un asemenea comentariu. Dacă vrei, poţi să îl ştergi, desigur, dacă îl vezi"

1 comentarii:

Anonim 18 august 2008 la 13:10

ti-a iesit, te-ai scos, ai o vizita in plus, dar cu atat ramai.