Rromania... ţară de ...

Astăzi am văzut astăzi pe site-ul antena 3 o ştire despre o profesoară de desen din Bucureşti care a fost muşcată de un câine. M-a impresionat durerea femeii, dar şi felul în care şi-a expus ea necazul, cu o oarecare resemnare dar şi cu multă tristeţe deoarece e o femeie frumoasă iar maidanezul a lipsit-o de degetul mare de la o mână. Desigur în ţara nimănui nu a fost găsit niciun vinovat pentru ceea ce s-a întâmplat; chiar şi javra aceea îşi duce în continuare traiul la fel ca înainte fără ca cineva să ia vreo măsură pentru a nu mai avea loc un alt incident.
Eu am fost educat de părinţi ca să iubesc anmalele, însă am avut în acelaşi timp şi puterea de a discerne între cele ce ţin de regnul animal şi cele ce se cuvin doar omului. Nici oraşul meu nu este lipsit de patrupedele aceastea fără stăpân, dând urbei mele aerul care i se cuvine: acela de târg jegos de privincie. Poate că şi burtoşii noştri de primari şi ceilalţi care ar trebui să facă ceva cu rudele lătrătoare ale celebrei brigitte bardot,
ar face ceva pentru ca astfel de "accidente" (aşa cum a fost şi cel cu fetiţa sfâşiată de o haită de câini la Constanţa) dacă opinia publică, adică noi am ridica puţin vocea. Aici aveţi ştirea de care v-am vorbit.

0 comentarii: