Că tot vorbeam de ciudaţi

Cred că nu sunt singurul căruia i se întâmplă să găsească uneori asemănări destul de mari între feţele anumitor persoane pe care le vede. Iată şi eu am găsit ceva de genul acesta cu ajutorul vărului meu, în a cărui oraş se află un personaj ce seamănă, după părerea mea, cu celebrul hoit (nu pot să zic nici măcar animal) JOSEF FRITZL din Austria. Băiatul acesta, pe numele lui Stoica Liviu, cică ar fi doctor psihiatru, şi chiar profesor la universitatea din localitate iar acum candidează pentru şefia CJ de acolo. Gurile rele şi nu numai, spun însă că dom' doctor are în cârcă diverse căderi în păcat, şi de aceea mă gândeam că se apropie şi dpdv al caracterului de bestia sus-numită. Poza pe care o am eu acum e cam ofilită şi nu redă prea bine asemănarea, dar dacă voi face rost de la văru de un afiş electoral sau de o poză mai recentă a personajului în cauză vă veţi convinge că am dreptate.
.

0 comentarii: