Invitaţie la Service Pack 3

Verificam de ceva vreme (adică înainte de paşti) mail-ul şi am văzut cu surprindere un mesaj primit de la plugin.ro, care mă invita să descarc Windows XP Service Pack 3! Articolul era publicat pe 25 Aprilie 2008 iar Microsoft a anunţat lansarea oficială pentru Service Pack 3 pe data de 29 aprilie. Autorul materialului, Iancu Rădulescu, mă invita chiar să pun mâna urgent pe acest SP3 şi îmi dădea şi linkul: Pentru a descarca gratuit versiunea finala de Service Pack 3, click aici. Eu, de felul meu nu sunt egoist aşa că îl dau şi eu la tot cartierul şi chiar şi mai departe.

P.S. Poate mi se pare doar mie, dar oare chestia asta e legală? Mă trezesc azi-mâine că îmi trimite şi un office 2007 crăckuit şi cu limba Română pe el. Atâta doar că mi-ar fi în plus.


2 comentarii:

Anonim 8 mai 2008 la 13:15

Dupa o scurta cautare pe site-ul microsoft-ului....am fost dezamagit sa afluu ca XP SP3 inca nu a iesit oficial pentru public. Ceea ce se presuspune a fi o versiune finala de SP3 nu este decat un pachet de update-uri, care orice copil poate sa le compileze si sa faca un installer. Microsoft inca nu a lansat versiunea finala de SP3 pentru a nu provoca utilizatori de VISTA de a trece din nou la XP (chiar daca a fost lansat VISTA SP1).

Pachetul de acutalizari pentru Windows XP poate fi gasit in orice parte a internetului. Ceea ce ar fi trebuit scris in articol este ca aceasta versiune de SP3 este lansata de catre [MG] (majorgeeks) si nicidecum de catre Microsoft. Sugerez autorului de a se informa inainte de a afirma ca : "Pentru a descarca gratuit versiunea finala de Service Pack 3". Data oficiala a lansarii este de 29 aprilie pentru US, celelalte tari avand de asteptat alte cateva zile (cel putin asa spune newsletterul de la MSDN). In plus nu este gratuit, dimpotriva, va fi disponibil doar pentru cei ce au o copie de Windows cu licenta si WGA instalat!

Anonim 9 mai 2008 la 05:15

of of pirateria asta...
Las ca ma fac eu mare scula pe la Politie si pun eu mana pe voi :P