Artificial Intelligence

Un film care m-a bulversat foarte tare. Nu pot să spun că mi-a plăcut, dar m-a făcut să mă gândesc la sfârşit, la marele sfârşit, la MAREA TRECERE (sper). Am simţit de fiecare dată după vizionarea acestui film o disperare fiinţială legată de moarte. Nu îmi pot imagina că va fi un moment când nu voi mai fi; aş alege iadul cu drag decât nefiinţa. Nu îmi doresc să trăiesc veşnic; îmi doresc însă nespus de mult viaţa de după moarte. Am început iată să intru pe un subiect sensibil pentru mine, un subiect despre care aş scrie foarte mult, dar poate nu aici. Tineri care să se gândească la moarte sau să o perceapă cu adevărat, sunt puţini; tinerii sunt preocupaţi doar de viaţă, o viaţă exuberantă, şi bine fac, dar va veni un moment pentru fiecare dintre noi când vo încheia socotelile cu această lume.
A.I. are pe IMDB un 6,8, însă a fost nominalizat la 2 Oscar-uri şi are multe alte premii li nominalizări. Eu îl consider a se număra printre filmele care merită să fie văzute şi care ne poate pune pe gânduri. Un mare plus pt A.I. este şi coloana sonoră, iată tema principală, care cel puţin pe mine m-a impresionat.


1 comentarii:

Anonim 12 mai 2008 la 14:41

M-ai facut curioasa, o sa il caut si eu. :) Ca si tema, imi aminteste de The fountain (2006), regie Darren Aronofsky, in care se trateaza tot subiectul fragilitatii vietii.