Dacă voi nu mă vreţi...


Am un cititor sau cititoare care, nu prea gustă posturile mele. Foarte bine, stiu că şi celebru să fiu, tot nu a putea să-i mulţumesc pe toţi, nici Iisus nu a putut. Nu scriu eu prea des aici pe blog, poate că nu am articole care să şocheze sau care să aucă ceva inedit, însă mă străduiesc să fie de fiecare dată ceva de calitate, care să mişte ceva în cel care trece pe aici. Celei sau celui care îmi tot pune rating-uri de rău la fiecar articol, i-aş recomanda să lase acest blog, dacă îl consideră atât de rău şi să se îndrepte spre alte link-uri. În felul acesta nuci el (ea) nu se mai scârbeşte de ceea ce scriu sau postez, şi nici eu nu mă mai supăr când văd o steluţă roşie. Pe tema aceasta ştiam o vorbă puţin mai dură care suna cam aşa: "cui nu-i place să mă pupe-n cur, ţie iţi place?" sau ne putem aminti de mioriţa lui Bulă: "nu-i mai place,/ nu-i mai da/ tai-o/ dă-o-n pula mea!" ok?

0 comentarii: