Emo kids sau copii de mână tristă

Acum că tot e la modă subiectul cu copii aceştia emo, vreau să zic şi eu ceva până nu expiră. Exprim aici o părere personală, pe care nu am pretenţia să şi-i însuşească nici unul din puţinii cititori. mie mi se pare că kidiştii aceştia trişti cam exagerează. Dacă obiectivul lor e să vadă cum e să te sinucizi, de ce se mai cheltuie pe belciuge şi văcsele, pentru a-şi poci feţele? Mulţi dintre ei ar fi copii frumoşi însă prin felul se machiază şi se îmbracă, te induc în eroare şi în privinţa sexului şi te mai umplu şi de scârbă. Mie emo ăştia îmi amintesc de copilaşul acela din filmul "the grudge" care făcea ca o pisică în călduri. Şi eu am fost atras de teribilism în tinereţe, însă era unul optimist; şi chiar dacă uneori eram furios pe lume şi mă simţeam atras de puterea unor super eroi, mai mult sau mai puţin luptători pentru bine, nu mă ţinea mult, nu făceam din asta un stil de viaţă şi un ţel. În fine, pe mine cel puţin copiii ăştia cu jumătate de faţă acoperită de un păr ce stă aiurea, cu belciuge în diverse părţi ale corpului şi cu haine cât mai ciudate, mă dezgustă foarte tare. Ce să zic măi, optimist viitor mai reprezentaţi voi pentru ţara asta; luaţi-vă de mână cu ăsta micu chinezuţu supărat şi împuşcaţi-vă în ce vreţi voi...

3 comentarii:

Anonim 19 mai 2008 la 01:32

Mikailos, incearca sa depasesti nivelul superficial, de suprafata al lucrurilor; tinerii Emo sunt doar o consecinta; cauza devenirii lor ma sperie pe mine; cine e vinovat, copacul care creste stramb sau cel care l-a plantat si n-a stiut ca, la un moment dat, e nevoie de un sprijin acolo, pt ca el sa se dezvolte drept? e foarte grav ce se intampla, pacat ca nu exista "licenta de a fi parinte", eu nu as acorda-o oricui! iar cine nu e in stare sa-si creasca copilul cum trebuie cu siguranta mai are si orgoliul nemasurat de a nu apela la un psiholog ... incompetenta si mandria ne mananca pe noi romanii!

Michailos 21 mai 2008 la 05:19

of, ai dreptate, aşa este. Crede-mă că dacă m-aş apuca să intru în detalii ar ieşi un post extrem de lung, pe care puţini ar avea răbdare să îl citească. Recunosc că nu am abordat problema aşa cum ar trebui şi asta cu atât mai mult cu cât am fost şi sunt martor direct al unor eşecuri familiale. Sincer, îmi pare rău pentru aceşti copii care au găsit în viaţa această mai mult decepţii şi dureri decât iubire şi atenţie. Îţi mulţumesc pentru comentariu, te mai aştept, şi sper să fie o plăcere pentru tine vizitarea acestui blog.

Anonim 22 mai 2008 la 08:34

si eu sunt de parere ca copii sunt de cele mai multe ori victimele parintilor
caci acestia uita sa se gandeasca uneori mai intai la copii si apoi la propriile interese

Cineva de pe aproape