Oare ne pasă?

Am văzut de multe ori filmuleţe în care se prezentau foarte frumos nişte statistici referitoare la diverse probleme ale umanităţii. Şi pe mine la fel ca pe mulţi alţii mă impresiona pe moment acel montaj şi o vreme îmi rămâneau în minte fragmente din cele ce erau prezentate acolo. Însă destul de des mi se întâmplă să mă gândesc că de multe ori când eu stau cu burta plină în faţa calculatorului, la televizor, în maşină, în pat, chiar şi la serviciu, în acelaşi moment, n alte colţuri ale lumii, copii nevinovaţi suferă de foame şi de sete sau sunt loviţi de alte nenorociri cumplite. Vă gândiţi că de atâtea ori sătulii de noi tragem apa potabilă la toaletă şi astfel se duc peste mizerii câţiva litri de apă după care unii oameni tânjesc enorm, sau poate mor din cauză că le lipseşte? E trist. Preferăm de multe ori să nu ne gândim l aceste lucruri prea triste noi cei îndestulaţi care nu prea ducem grija celor strict necesare vieţii. Şi chiar şi acest post al meu va fi împins de timp şi de alte articole tot mai jos şi va fi uitat undeva pe această mare care este internetul şi poate ne vom aduce aminte de aceste lucruri doar atunci când lipsa ne va ajunge şi pe noi. Izvoarele nu curg veşnic...

0 comentarii: