De-ale blogului

Măi frate, uite, şi eu un mic bloggerist tânăr, fără un trecut prea strălucit în acest domeniu, mă apuc să vorbesc despre ceva la care mai mult cuget şi visz decât acţionez. (Exprimarea e aşa necenzurată, ne corectată, necoerentă, ne... cum vreţi voi, important este ca voi, cei doi sau trei vizitatori ai blogului meu, să înţelegeţi ce vreau eu să exprim aici). Aşa... Deci, vreau să zic: nu e bine într-adevăr să umpli blogul cu filmuleţe, dar tre să ţii cont că şi vizitatorii sunt ca nişte copii, adică se plictisesc de articole lungi care nu îţi dau nici o pauză de publicitate, şi care chiar dacă sunt întemeiate şi bazate ca şi cel de faţă, de la un moment dat te fac să dai cu scrolul repede, ca să vezi cât a mai rămas de citit sau dacă nu apre vreo poză , ceva. O imagine vorbeşte cât o mie de cuvinte, un filmuleţ ce să mai zic. Tocmai de aceea are o asemenea amploare you tube-ul şi alte site-uri asemenea lui. Chestia este să ştii să ţii aprins interesul clientului, căci ceea ce pentru tine e interesant poate pentru altul e doar ok. Aşa că nu are rost să vă mai plictisesc cu chestii plictisitoare şi închei cu o poză care nu are nici o legătură cu subiectul, dar decât să mai bag încă o mie de cuvinte...

1 comentarii:

Anonim 23 iunie 2008 la 15:03

De chestia asta se loveste fiecare blogger care nu si-a facut blogul doar pentrru clickuri pe Adsense - ce este interesant pentru cititor ? La fel ca in toate domeniile nu cred ca-i poti multumi pe toti insa omu' care are ceva de zis si nu este pus doar pe copiat codurile de la "embed" se simte si lumea il citeste.
Tu scrie-ne ca o faci bine! :)