E 1 Martie! Criza continuă***

Da, criza ne fute acum sub un cer mai senin, în zumzet de albine trezite la viaţă, ne fute în zile frumoase şi mai călduroase, ne fute din zori şi până în seară, în zile care cresc şi se lungesc cam ca şi urechile românilor de foame.

E 1 Martie, prima zi de primăvară, o zi cu semnificaţii multiple... bla, bla, bla. Nu că cu respect ziua aceasta, sau pe femeile care merită a fi felicitate cu această ocazie, dar nu pot să scap prilejul de a mai face haz de necaz sau oportunitatea de a mai da cu satira. buuuun, începem cu nodul special al mărţişorului de criză, care anul acesta se dă la pachet cu o bucăţică de săpun. Ia uite:





















Că tot e 1 Martie şi e vorba de femei, vă prezentăm în continuare drama unei femei cu coaie şi pulă plus urme de pulă pe tot corpul şi toate orificiile. Vorbim de celebra (ul) Naomi din nemul lui Diaconescu, Nikita, Tolea, Magda & co, Naomi care a luat-o în freză. Acum eu am un dubiu: să îmi fie milă de el sau de ea?
Iată în continuare drama acestei (ui) om (ă):






Aş fi încheiat apoteotic cu bunica cu mâncărimi în pizdă, dar ea e prea drăguţă şi o să o includ într-un material de sine stătător. Aşadar, dragiii mei cam atât din partea mea, cu ocazia zilei de 1 martie. Pot să se amuze şi doamnele şi domnii. Savuraţi!

1 comentarii:

miky...si atat! 1 martie 2009 la 07:31

Da,ne-ai amuzat!Mizerii ale societatii...