Ororile publicităţii ***

În goana după clienţi, mai ales în aceste vremuri tulburi de criză economică, diverse companii, mai mici sau mai mari recurg la tot felul de idei, unele mai ciudate ca altele doar doar ne-or atrage atenţia şi ne vor determina să le cumpărăm produsele. Şi ca să nu vorbesc fără noimă, iată şi câteva exemple.


Începem cu Coca Cola, care crede că dacă îmi arată 2 limbi şi un ochi, o să mă apuce setea şi o să îmi cumpăr mult suc. Ei bine, dragilor, pe mine m-a apucat scârba. Când am văzut ce organe ciudate se perindă pe lângă sticlă am jurat că de acum înainte beau doar Pepsi. Păi cine ştie câte porcării a văzut ochiul ăla? sau lumbile alea, - să zicem că una era de bărbat şi una de femeie - câte cururi, vagine şi penisuri au lins până s-au desprins de posesorul lor? Ce s-ar întâmpla oare dacă la o reclamă la prezervative durex performa am vedea un vagin umed cu un zâmbet larg şi satisfăcut şi un penis încă în erecţie cu o privire de învingător? sau la o reclamă la prostamol am vedea o vezică uşurată, bucuroasă că a scăpat din contracţiile ucigătoare ale prostatei?




Mergem mai departe cu un alt spot tv, care mie mi-a atras atenţia prin idioţenia ideii. Reclama la cafea. Tatăl se trezeşte de dimineaţă şi se îndreaptă alene spre baie însoţit de miasma flatulaţiilor matinale, cu gura mirosind greu, câteva flegme cu hârci pe ţeavă şi o faţă de submarin în retragere. Uşa la baie e închisă; e primul futai al zilei, mai ales că îl scapă o pişare de zile mari. Cireaşa de pe tort însă acum vine: încercând să ademenească femela care ţinea ocupată baia, strecoară pe sub uşă mireasma cafelei pe care i-a adus-o soţia; şi... SURPRIZĂ! Alex, prietenul Corinei îi ia omului cafeaua din mână cu o naturaleţe ieşită din comun. Păi, frate reclama asta e SF. Adică Alex vine şi o fute pe Corina în baie dis de dimineaţă şi apoi are tupeul să îi ia din mână tatălui Corinei cafeaua din care acesta abia dacă apucase să guste. Alex ar părea să spună: "eu sunt Alex, am mardit-o pe fică-ta toată noaptea iar acum în baie am spălat-o pe dinţi cu puţin sloboz, dă cafeaua încoace şi nu te mai uita ca tâmpu că şi la nevastă-ta îi vine rândul". Păi nu vi se pare nefiresc faptul că omul nostru nu îl snopeşte în bătaie pe nesimţit. Din reclamă lipsesc elementele principale ca sudălmile, şuturile în coaie şi pumnii în cap. AM ZIS!

5 comentarii:

Anonim 8 februarie 2009 la 12:14

Am ras cu pofta la cum ai "prezentat" a doua reclama :))

Anonim 10 februarie 2009 la 02:19

Sa o iau de la capat: reclama cu limbile si ochiul la cola sunt fetite mici pe langa cea la transavia, cu copilul care arunca puiul in sus, iar lesul puiului cade in gol, plesnind pamantul. Ca deh, nu putea sa zboare. Transavia s-a gandit la el si l-a mardit, ca sa poate mica-sa sa-l fiarba in oala aia noua cumparata de tat-su dupa ce a venit de la sedinta cu profesoara, pardon cu parintii. Din reclama la coffe lipseste o parte foarte importanta: scenariul cu puiul, din reclama la transavia. Corina ia doua palmi rapide, iar ala in maieu zboara de la etajul 5 si pupa solul cu dintii si cu ceafa in acelasi timp. Un copil, care fumeaza in spatele garajelor exclama: Sa-mi... N-a mai zburat puiul. S-a facut varza.

Michailos 10 februarie 2009 la 05:50

Da, fain ai zis Liviu, dar eu m-am luat doar de reclamele care se difuzează acum. Aia cu Transavia eu nu am apucat să o văd la tv dar e chiar morbidă. pe ăştia îi interesează doar să atragă atenţia chiar dacă e vb de o reclamă idioată. îia cu cafeaua stăteau la casă parcă, nu ai văzut ce vilucă cu scară interioară aveau? Deaia i-o trăgea Alex la Corina, ca să pună mâna pe avere, porcul dracului!

Anonim 10 februarie 2009 la 11:51

Da, E. Adevarat ca stateau la casa. Nu m-am prins deoarece nu am vazut niciodata TOATA reclama. Insa Alex s-a prins ca tre sa o lase bortoasa pe Corina, ca altfel nu pupa pischina cu apa verzuie si coctail cu gheata de la mama soacra, toma` cand e vara mai pufoasa. Asa ca Alex, baiat bine crescut, dar invatat de matusa sa cum sa parcheze delfinul, asa cum a acostat si ea salupa in port, si-a facut bine planul: o duc sambata seara la film, o sa ma invite la ea, o sa ne mozolim vreo 3 ore, ma prefac ca e tarziu si tre sa plec, ea insista sa raman peste noapte, eu ma fac ca sunt rusinat si... strecor cotorul in vaza. Zis si facut. Doar ca dimineata de duminica, nea Gica, sculer matriter ajuns PR la departamentul vanzari din Kaufland, isi bea cafeaua destul de devreme. Ehe, dupa o noapte de pomina, ar trage si el ceva nicotina la carii. Numa bine pica nea Gica si Alex iese din baie in maieu si cu socoteala adormita dupa munca de noapte. Ii ia cafeaua, i-o soarbe in fata si se gandeste cum sa-i dea papucii fetii, ca doar nu s-o insura cu ea pentru casa. E prea devreme. Hm. Si totusi, mereu isi va aduce aminte de rabla de calculator din camera ei si de AmbiPur-ul ce mirosea a levantica... Hai, no, ca n-avea sanii mici. Era de la veioza.

Michailos 10 februarie 2009 la 13:24

Să-mi bag, Liviu, comentul tău e tare de tot frate! Deci la faza asta chiar am râs, să mor io! Sincer nu ştiam că ai asemenea texte în vocabular. Mulţam, mi-a plăcut! Mai poftiţi pe la noi!