Oameni de căcat ***

Am găsit chestia asta la Urban Iulian. M-am scârbit foarte tare când am văzut unde au ajuns unele animale bipede care pretind că au raţiune. După jegurile care folosesc pisici vii ca momeală şi hrană la rechini, sau asiaticii infecţi care le mănâncă de vii, acum i-am văzut pe nişte idioţi care omoară delfini în semn de bărbăţie şi maturitate. Ei bine, eu nu înţeleg de ce nu îşi omoară taţii şi să-şi fută mamele ca semn al unei virilităţi şi ferocităţi extraordinare. (Am pus cele trei asteriscuri pt limbaj licenţios.)

Ştiu că omul are cele două instincte denumite de Eliade orgiastic şi larvar, instincte prin care omul simte nevoia de a munci ca o larvă, o mică rotiţă în sistem (larvar) dar apoi, din când în când, simte nevoia unei refulări; în trecut erau mişcări de mase, revolte etc, azi sunt vandalisme la meciuri de fotbal, animale chinuite, muie la grup, etc şamd.

E revoltător să vezi atâta cruzime faţă de acele animale nevinovate. Dragii mei, aceste scursuri sunt criminalii de război din vremurile de război, sunt cei care în vremuri de criză omoară copii şi violează femei, aceste jeguri cu faţă de om nu sunt cu nimic mai prejos decât cei care făceau săpun din evrei în al doilea război mondial. Eu lu le doresc altceva decât acelaşi sfârşit pe are ei l-au dat acelor biete fiinţe.

Nu e plăcut dar pozele sunt grăitoare, aşa că, iată-le:








"Desi pare incredibil, anual, acest masacru brutal si sangeros se petrece in Insulele Feroe, care apartin Danemarcei. Danemarca, o tara care se presupune a fi civilizata. Prea putine persoane din lume au cunostinta de acest eveniment oribil si lipsit de sensibilitate, care se repeta an de an. Acest crunt masacru este opera unor tineri care participa la el pentru a demonstra ca au devenit adulti (!!). Este absolut incredibil ca nu se poate face nimic pentru ca aceasta barbarie sa inceteze. O barbarie savarsita impotriva lui "Calderon", un delfin extrem de inteligent, care obisnuieste sa se apropie de oameni din curiozitate. Trimiteti acest mesaj tuturor cunostintelor! RUSINE DANEMARCEI!" textul de la Urban Iulian.

9 comentarii:

Anonim 15 februarie 2009 la 02:38

Vor sange mult? Pai de ce nu vin la o discoteca romaneasca de pe sate. Ca-i satura ciobanasii de sange.

Ether 17 februarie 2009 la 22:03

Fenomenal :|.

miky...si atat! 19 februarie 2009 la 10:55

Nu-mi vine sa cred ce poze vad aici...nu credeam ca asa ceva e posibil.Indradevar,oameni de kkt!

Anonim 26 decembrie 2009 la 10:23

La fel de de cacat sunt si oamenii carora le trimiti mesaje de sarbatori si nici macar nu primesti un amarat de mersi

Michailos 26 decembrie 2009 la 11:57

Anonim, în afară de cuvântul "căcat", comentariul tău nu prea are legătură cu postarea, aşa că puteai să îl laşi la orice articol. Nu ştiu pe cine eşti supărat că nu ţi-a răspuns la mesajul trimis de sărbători. Dacă eu sunt cel vizat, atunci îmi pare rău, sincer. Eu le doresc tuturor sărbători fericite şi multă bucurie, chiar şi ţie şi îţi spun că nu are rost să te superi că cineva nu ţi-a mulţumit pentru urare. Cine ştie cum i-o fi scăpat acest lucru, poate are o scuză. Oricum, dacă aş şti cine eşti şi dacă pe mine eşti supărat te-aş suna sau ţi-aş trimite un mesaj cu gânduri bune. Şi totuşi nu cred că poţi să pui egal între cineva care nu ţi-a răspuns la urarea de sărbători şi nişte oameni fără inimă care ucid cu cruzime nişte animale nevinovate.

Anonim 27 octombrie 2010 la 07:58

Altcineva care ia drept bun un mail scris in mod evident intr-un stil malitios si care deformeaza masiv adevarul. Stiu ca postul e destul de vechi, dar poate te intereseaza cat de cat mai multe despre chestia asta. Uite, am scris aici mai multe despre: http://kaninusferoingus.wordpress.com/2010/09/19/tara-arde-si-baba-se-piaptana/

Ai sa vezi ca nu este vorba despre nicio "maturizare", "distractie" sau mai stiu eu ce alta prostie se declara in articolul acela, ci despre o vanatoare de balene, care arata sangeros, dar nu mai sangeros decat, sa zicem, un abator.

O zi buna!

Anonim 27 octombrie 2010 la 09:48

Am refuzat sa ma enervez referitor la ceea ce ai scris. Am spus ca te-au impresionat pozele si asta este. Dar declari acolo: "Dragii mei, aceste scursuri sunt criminalii de război din vremurile de război, sunt cei care în vremuri de criză omoară copii şi violează femei, aceste jeguri cu faţă de om nu sunt cu nimic mai prejos decât cei care făceau săpun din evrei în al doilea război mondial. Eu lu le doresc altceva decât acelaşi sfârşit pe are ei l-au dat acelor biete fiinţe"
Imi pare rau, dar este peste puterea mea sa nu reactionez. Aceste "scursuri" au rata criminalitatii inexistenta, nu exista violuri, nu exista crime. Nu au atacat niciodata pe nimeni, ba dimpotiva au fost ocupati si chinuiti de alte natii, in special de danezi. Este una dintre putinele tari in care exista un cult pentu copii, o familie obisnuita are peste trei copii. Tie ti se par corecte afirmatiile tale? Nu stii nimic despre feroezi ca natie, iar pozele acelea nu iti dau dreptul sa scrii asa ceva. De ce oare nu le doresti acelasi lucru si celor care iti procura carnea pe care o cumperi de la magazin? In fond nu este nicio diferenta, oricat de mult ar vrea unii sa creada ca este.

Ma oripileaza ce se poate scrie fara sa se cunoasca adevarul, iar acest Urban Iulian este cu atat mai mult de condamnat cu cat este persoana publica si ar trebui sa fie constient la ce incita cu articolele de genul aceluia.

Probabil ca imi voi atrage alte injuraturi, m-am obisnuit. Eu am incercat numai sa spun ca nu intotdeauna lucrurile sunt ce par a fi.

Michailos 29 octombrie 2010 la 12:43

kaninusferoingus, apreciez preocuparea ta pt a ma corecta, in conditiile in care esti mai bine documentat in legatura cu subiectul articolului. Nu am de ce sa te injur si nu sunt incremenit in anumite idei. Asa cum am mai spus-o si cu alta ocazie, daca mi se demonstraza ca am gresit sunt gata sa recunosc si sa ma indrept. O sa citesc ce ai scris despre acest subiect si eventual o sa revin asupra celor scrise.

Anonim 29 octombrie 2010 la 14:23

@Michailos, de aceea am şi zis că nu e vina ta ci a celui care a făcut public mailul fără să se documenteze - şi sunt sute, poate chiar mii pe net, dar ăsta se mai şi laudă cu senatoria lui. Mai rău este că nu are nici măcar discernământul să înţeleagă cât rău face publicând aşa ceva, mai ales că unii iau de bună ce zic politicienii ăştia fabricaţi pe bandă.

Eu am doar şansa să trăiesc în partea asta de lume, iar lucrul acesta îmi dă posibilitatea să văd lucrurile oarecum altfel. Îi cunosc destul de bine ca fel de a fi (doar am un feroez în dotare şi încă unul tipic :D ) ... poate şi de aceea militez pentru adevăr. Aşa cum pot eu.

Şi sunt o "ea", dar bănuiesc că asta ai aflat deja... Seara bună!