De la lume adunate şi-napoi la lume date

Iepuraşul si ursul sunt chemaţi la încorporare. Ca sa nu meargă la armată, se gândesc ei să recurgă la înşelăciuni.

Iepuraşului îi vine primul ideea:

- Am să-mi tai urechile! Fără ele nu mă pot apăra de duşmani, deci voi fi considerat invalid.

Zis şi făcut. Intra la control si când iese ursul îl întreabă:

- Ei?

- Respins, răspunde el fericit, fără urechi nu pot dormi iepureşte.

Vine rândul ursului:

- La mine e mai greu. N-am cine ştie ce urechi, coada nici atât. Eu am sa-mi tai o labă, căci în ea sta puterea mea.

Zis si făcut. Iese ursul şchiopătând din cabinet si iepuraşul îl întreabă:

- Ia zi, te-au respins?

- Da, zise ursul bucuros, mi-au spus ca sunt prea gras.





Era odată un tânăr care când era mic vroia să se facă un "mare" scriitor.

Când i s-a cerut să definească "mare" a spus:

"Vreau sa scriu chestii pe care sa le citească toata lumea, chestii la care lumea sa reacţioneze emoţional, lucruri care să-i facă sa strige, să plângă, să urle, să se zbată de durere, disperare şi mânie!"
Acum lucrează pentru Microsoft şi scrie mesaje de eroare.

1 comentarii:

Anonim 11 februarie 2009 la 10:48

Mult prea tare bancul cu Microsoft :))