O groază de oameni au fost deja şterşi!

La fel ca mulţi alţi utilizatori serioşi de messenger, m-am confruntat şi eu cu acei idioţi care, neavând ce face trimiteau mass-uril la toţi din listă, nişte idioţenii pe care te rugau să le trimiţi şi tu la toţi. Multe mesaje de genul acesta au caracter umanitar, foarte multe au fraza obsedantă "O groază de oameni au fost deja şterşi!", altele sunt cu împlinirea dorinţelor şi aşa mai departe. O chestie amuzantă: un amic mi-a trimis un mesaj pe care îl mai primisem de multă vreme şi de multe ori; era vb despre nişte ghetuţe ortopedice oferite ca donaţie unui potenţial doritor. Când am văzut că după atâta vreme a rămas încă valabil anunţul pe care tindeam să îl cred adevărat, l-am întrebat pe tip: "dar cum, încă nu le-au dat?" Vă daţi seama că prostiile astea circulă în neştire pe mes, purtate de nişte oameni care se plictisesc la servici sau chiar nu ştiu cum să îi f.. la cap pe cei din lista lor.
P.S. daţi comenturi la post că dacă nu veţi fi şterşi din cartea vieţii!!! Părerea mea.

0 comentarii: