dacă vreţi curent deschideţi geamul!

Nu cred că este vreun om în România asta de ciocolată - ca să nu spun altfel - care să nu fi fost afectat cel puţin de câteva zeci de ori de întreruperile stupide de curent. Rămaşi cu cablurile de pe vremea comuniştilor, sau poate dinaintea lor, astăzi ne trezim că a avea curent în mod continuu şi fără incidente frecvente, a devenit un lux. E drept, consumul de energie electrică e tot mai mare că, de... pe vremea lu Ceauşescu nu aveam internet şi calculatoare la tot pasul şi aere condiţionate ca acum, însă la cât de babane sunt facturile eu cred că ar trebui să avem parte de servicii mai bune. Vorba lungă sărăcia omului; aşa că vă mai spun doar atât: m-am supărat aşa de tare pe electrica încât m-am gândit că a murit şi i-am făcut parastas. Am vrut să îi pun un beculeţ din acela frumos cu flacără pâlpâitoare, dar nu era curent aşa că am revenit la tradiţionala lumânare.

0 comentarii: