De dulce...

Dragii mei, sau dragul meu - că nu sunteţi prea mulţi sau poate chiar deloc cititori - am revenit aşa, încet, după o destul de lungă pauză, cu mincinoasa promisiune că voi fi constant în postare de lucruri interesante. Postez acum ceva legat de alte posturi, că tot a trecut postul Paştilor, e vorba de păsărică, adică pussy, adică punany. Am citit pe blogatu şi pe mariussescu despre un nou videoclip al Andei Adam făcut de MM (Marius Moga), ce poartă titlul chiar aşa: Punani. Tot despre păsărică vorbea însă alături de Madonna şi la alte standarde, Sacha Baron Cohen, aka Borat. Videoclipul despre care vorbesc acum (Music- al Madonnei) are însă o melodie adevărată nu plagială cu chiţăială, cum se întâmplă în cazul Andei Adam. Zic plagială pt că partea lentă a melodiei îmi aminteşte foarte bine de un cântec destul de difuzat pe la noi. Aş da un premiu celui care ar şti să îmi amintească numele piesei sau al interpretului. Ca să îi ajut pe cei binevoitori în acest sens, clipul Mogavagiandam care le învaţă pe puştoaice să işi mişte pussy ca să facă bani, aşa ca Anda Adam, se gaseşte la blogatul, la mariussescu (vezi link mai sus) dar şi în alte părţi; acum haideţi să ne delectăm cu Madonna:

0 comentarii: