Nervii din trafic

Ceea ce voi spune în continuare vă este cunoscut multora. Este vorba de cretinii, tâmpiţii, ciudaţii şi adormiţii pe care îi întâlnim adesea prin intersecţii, pe drumuri mici, pe drumuri mari, aproape oriunde. Mergi frumos şi regulamentar cu maşina, dobitocul e în faţa ta şi deoadată se opreşte în mijlocul drumului, nesemnalizând în niciun fel şi se uită ca tâmpitu în stânga şi-n dreapta. Pentru că nu te aşteptai să se oprească, neavând niciun motiv vizibil, stai proptit în fundul lui, cel mai probabil blocat în traficul de rahat întâlnit în mai toate oraşele patriei. Cel mai probabil cretinul caută un loc de parcare. Când mă găsesc în spatele unui asemenea handicapat în trafic îmi închipui că el se gândeşte: oare eu ce vreau? de ce sunt atât de idiot? de ce mama nu s-a căcat mai bine, în loc să mă facă pe mine? oare ce caut eu aici? de ce sunt atât de prost? oare ce vreau să fac? etc. Idiotul nu ştie la ce foloseşte băţul acela de lângă volan, nu ştie care e stânga sau dreapta şi în final, fie îşi cacă maşina acolo, în mijlocul drumului , ca să meargă să îşi cumpere, ţăranul de e, brânză şi ceapă.

Ei, credeţi că progeniturile ăstuia, vor fi altceva decât nişte idioţi de şoferi mai mari decât părintele lor şi înverşunaţi ascultători de manele în orice moment al vieţii lor, chiar şi atunci când îşi fut mama în grup? Ei bine, nu!

P.S. Pictures are just for fun.

2 comentarii:

Anonim 10 noiembrie 2008 la 03:03

M-am amuzat citind articolul tau
e misto
e plina lumea asta de idiotii, pacata ca trebuie sa0i suportam zilnic

Anonim 11 noiembrie 2008 la 22:49

Chiar in dimineata asta, pe platoul romanilor am intalnit un idiot la volan care nu stia sa parcheze. Zici ca venea din New York si nu se putea obisnui cu orasul nostru.