În spiritul alegerilor

Să vă fut în gură, lepre din diverse partide! Pula mea e foarte înfometată acum după gura lu unu din Mureş. Aici e ştirea cu un măgar a cărui vacă de fată cu bube şi coşuri pe faţă a fost năvălită de ceva lăţei creativi în marele val al ciclului de luna aceasta. Iertaţi-mi fraţilor limbajul, dar când văd lepădături de felul acesta erup, iar eu erup cu valuri de sudălmi. Curva dracului de fată a lu candidatul ăsta nu a avut altceva mai bun de făcut decât să profaneze una din rugăciunile cele mai însenate ale oricărui creştin: "Tatăl nostru", adaptând-o pentru candidatura la tacsu, ca el să iasă deputat, să facă bani pe care să-i spargă pe curve şi alte lăfăieli, şi să-i dea şi ei ca să îşi facă poftele şi să se fută cu cei mai de seamă băieţi din oraş.

Ştiu nu sunt eu un exemplu bun, pentru că expresiile folosite de mine nu au darul coerciţiei pentru specimenele menţionate şi nici nu vor fi o lectură plăcută pentru nimeni, dar tot ce am făcut eu în acest post a fost o descărcare parţială a încărcăturii negative determinată de asemenea oribilităţi. Păi nu putea boul dracului să îşi facă slogan electoral din altceva? De ce pula mea măi politicieni de căcat trebuie să vă legaţi de credinţa acestui popor? Pentru că sunt mulţi cei care merg la Biserică şi astfel vreţi să-i atrageţi? De ce nu vă costumaţi în dumnezei şi să faceţi spectacole stupide? Pentru martorii lui Iehova nu aţi pregătit nimic? Futu-vă în gură să vă fut de gunoaie ordinare!

4 comentarii:

Anonim 18 noiembrie 2008 la 12:54

Pai daca boul e bou, nu ai ce sa-i mai faci. E irecuperabil. Daca va ajunge in parlament va da o lege de felul asta: crestinii nu mai au voie sa zica Tatal nostru cu voce tare in Biserica, pentru ca ii va ofensa lui sloganul electoral, devenit intre timp dogma, dupa mai multe pile pe sus. Ordinarul. Si fie-sa aia ce cultura are? Din aia acumulata pe mess cu k, tu, dnd pls asl, kkt, pm etc? Daca traia Ceausescu, cu asta si cu familia si neamurile lui mai facea un canal. Canalul Mures-Marea Mediterana.

Anonim 20 noiembrie 2008 la 14:09

Mare e gradina ta Doamne, dar parca e cam goala. Am impresia ca s-au cam dus toti la dracu!

Deme 26 noiembrie 2008 la 12:46

Shhhh...fata creeaza, da? Deci asa, din neant a luat-o pe ea inspiratia divina si a creat ceva ce seamana izbitor cu structura clasica a rugaciunii "Tatal nostru". Pura coincidenta, doar ea este o tanara artista, si inspiratia este totul. D'ohh... cum sa ne luam de biata fata?

xantipa 29 noiembrie 2008 la 16:16

pe mine m-a socat mai tare ca a declarat ca vrea sa-si cumpere avion sa-l viziteze pe D-zeu