Cretini autoflagelându-se

Maladia Jakass născută printre ciudaţii din vest a lovit în plin şi creierele infecte din România care poartă ştanţa Mtv. Se găseşte câte un grup de tinerei, copii făcuţi din labă şi duşi de muscă, agresaţi sexual în copilăria lor zbuciumată, şi li se dă drept sarcină să se autoschingiuiască spre amuzamentul şi deliciul personal şi al altor idioţi care gustă asemenea show-uri. Nu pot descrie în cuvinte greaţa pe care am simţit-o când am dat din greşală peste imaginile cu cretinii în cauză. Se apucă băieţaşii să se lovească unul pe altul în coaie, să se pleznească prin părţile moi, să îşi bage ceapa în ochi, frişcă în nas şi aşa mai departe. Eu cred că ar mai putea include în show şi futerea mamelor lor în gură ca să le crească audienţa.

Măi frate, nu ştiu unde va ajunge lumea asta. Care o fi oare substratul acestor manifestări? Ce nevoi îşi împlinesc ciudaţii ăştia? Sunt bărbaţi şi au nevoie de puţină violenţă şi etalare a bărbăţiei? Dar cum oare poate să devină spectacol asemenea apucături contrare firescului. Omul, în mod normal, fuge de durere, chiar dacă are puterea şi tăria de a o înfrunta atunci când se cere. Dar care e plăcerea să te laşi bătut, să te expui singur la factori vătămători? Eu cred că nu este altceva decât o dovadă a dereglării psihice a celor care fac acest spectacol dar şi al societăţii care îl tolerează şi îl cumpără. Cuvintele mele sunt prea sărace; iată o mostră de cretinism:


0 comentarii: