O vorbă spusă e ca o piatră aruncată

Către câţiva din cititorii unui articol prost: daimon, groparu şi hadean.

Uitaţi ca să vedeţi că sentimentele de părere de rău sunt adevărate, fac acest lucru public. Am şters articolul acela, care, mai ales după ce am citit comentarile voastre mi s-a părut foarte nepotrivit. Apreciez felul în care, fiecare dintre voi, aţi abordat problema. Daimon, site-ul acela, pentru care mi-ai dat link-uk e oribil. Nici nu am stat să mă uit prea mult, nu pentru că mi s-ar face rău, dar imaginile de genul acela se întipăresc destul de tare în memorie şi chiar nu vreau să mă încarc cu aşa ceva.

groparu să ştii că îmi pare sincer rău dacă am adus o asemenea supărare. Am şi eu prieteni, e drept nu foarte apropiaţi (nici nu am foarte mulţi prieteni), care nu arată prea bine sau chiar au un handicap. Nu sunt condus de prejudecăţi în acest sens. Ştiu că în spatele unor feţe mai puţin atrăgătoare se pot găsi oameni minunaţi. Articolul cu pricina a fost, să spunem, o dovadă de superficialitate. În fine, cred că m-am făcut înţeles, nu vreau să mă lungesc.

În altă ordine de idei, vreau să spun că blogul acesta este pentru mine un loc aproape unic în care pot să mă exprim exact cum simt într-un anumit moment. În acelaşi timp am libertatea să revin asupra anumitor afirmaţii aşa cu am făcut-o acum. Îmi asum răspunderea pt ceea ce fac sau zic şi nu îmi e deloc ruşine să recunosc când greşesc.

Mulţumesc de comentarii şi vă mai aştept pe aici.

P.S. E destul de mare contrastul între articole, nu? S-a mai întâmplat şi o să se mai întâmple. Tot eu sunt, Ştefan.

6 comentarii:

Anonim 17 octombrie 2010 la 13:42

de curiozitate, care-i site-ul pe care ti l-a aratat daimon si ce ti-a zis groparu ?

si... ai idee cine ii femeia de care ti-ai batut joc ?

Michailos 18 octombrie 2010 la 00:51

Am aflat de la groparu cine e persoana respectivă, ceea ce a accentuat părerea de rău. Site-ul acela nu vreau să îl fac cunoscut nimănui pt că mi se pare dăunător să fac aşa ceva. Site-ul contine imagini foarte dure iar eu nu sunt deacord cu publicarea unor asemenea imagini.

Groparu 18 octombrie 2010 la 07:49

No, ma, ca nu-i bai. 'mi pare bine ca ne-am inteles din prima;) ca gafe toti facem, deci nu e stress.

Michailos 18 octombrie 2010 la 10:06

groparu, titlul ultimului articol este un fragment dintr-o maximă care sună aşa: " o vorbă spusă e ca o piatră aruncată, care, o dată aruncată, nu se mai întoarce înapoi". Ce am avut de spus, am spus referitor la materialul pe care l-am şters. Uitându-mă însă din nou peste comentariul lui hadean, pe care, recunosc, aseară nu l-am citit prea atent, am simţit clar o ameninţare. Nu mă aşteptam să fac asemenea valuri. Poate de acum va trebui să verific mai des blogul să văd câte reacţii o să apară şi de ce fel.

daimon 18 octombrie 2010 la 14:30

Poate era bine să laşi materialul ca reamintire, punând sus cu roşu şi bold părerea schimbată.

anonim: caută pe google "encyclopedia dramatica offended".

hadean 20 octombrie 2010 la 02:24

salut. nu era o amenințare, nici poveste. numa' un gând pe care ar trebui să-l avem cu toții în minte mai des. ajută în caz de derapaj. pe mine unul știu sigur că mă ajută.