De pe net

Cunoaşteţi expresia "îţi pică ochii în gură" folosită, din câte ştiu eu, atunci când vezi ceva ieşit din comun. De curând am găsit materializată într-un mod inedit inversul acestei expresii anume "îţi pică gura în ochi". Ca să vă lămuriţi despre ce este vorba am ataşat şi câteva mostre...












































Acesta e şi linkul către capodoperele de mai sus şi către multe altele; sper să nu aveţi coşmaruri după ce le-aţi văzut; poate pentru unii sunt chiar izvor de inspiraţie.

2 comentarii:

Anonim 28 august 2009 la 11:15

Nu neaparat doar cand vezi ceva iesit din comun...aveam un coleg in liceu care o folosea cand era mort de somn spunand: "imi pica ochii in gura de somn".

Anonim 28 august 2009 la 11:27

Nu neaparat. Aveam un coleg in liceu, care cand era mort de somn folosea expresia asta cam asa: "imi pica ochii in gura de somn".