De ieri şi de azi

Mi s-a întâmplat de multe ori când intram pe câte un blog să găsesc un subiect interesant care avea şi un filmuleţ luat de pe youtube sau alt site iar atunci când încercam să îl vizionez îmi apărea mesajul pecare cred că mulţi dintre voi îl ştiţi "this video is no longer available". tocmai de acea m-am hotărât ca toate filmuleţele care vor apărea pe acest blog să le uploadez de pe calculatorul meu, pentru a evita asemenea neplăceri.
Primul clip video pe care îl public pe acest blog este luat de pe youtube şi mi-a plăcut pentru mesajul pe care îl transmite. Vorbeşte despre diferenţa dintre generaţii, o diferenţă pe care o simt şi eu, şi cu toate că recunosc "gap generation" ca ceva firesc, consider totuşi că tinerii şi copii, în general, ai zilelor noastre nu au aceeaşi bogăţie sufletească pe care o aveam cei mai mulţi dintre noi la vârsta lor.

2 comentarii:

Anonim 30 martie 2008 la 13:41

asa este stiu si eu.

Anonim 1 aprilie 2008 la 13:23

mie nu imi plac parazitii dar trebuie sa recunosc ca aceasta melodie chiar graieste in stilul lor "propriu" un adevar despre tinerii din ziua nostra din pacate