Un Ziar pe care nu-l cumpără nimeni

Da, cam aşa este blogul acesta, ca un ziar pe care nimeni nu vrea să îl cumpere, dar nici nu este distribuit gratuit. Aceasta este situaţia în care l-am adus chiar eu, deşi lucrurile puteau să stea altfel. Nici nu ştiu de ce am început să mă justific, pentru că oricum nu mă ascultă nimeni, nici măcar eu.

Da, principala cauză ar fi lipsa de timp, iar apoi vin celelalte care au fost priorităţi în faţa blogului. În fine...

În tot acest timp cât am stat departe de blog, chiar şi ca cititor, cutreierând internetul am găsit o sumedenie de lucruri pe care, chiar dacă nu ajung să le împărtăşesc şi altora, aş vrea să le consemnez aici. ok.

Numărul 1: Poate vă mai amintiţi, deşi mass media şi opinia publică par să fi dat uitării acest eveniment, moartea preşedintelui polonez, Lech Kaczynski. Mie mi s-a părut interesant, deşi nu sunt un adept al conspiraţionismului, ceea ce a postat pe site-ul său renumitul Urban Iulian, pe care, poate mulţi dintre voi, cel puţin makavelis , îl consideraţi spamer sau ipocrit. În fine, iată ideile: De ce era incomod şi trebuia eliminat preşedintele Poloniei:


1.a fost un anti-comunist si un EURO-SCEPTIC declarat (a amânat pe termen nelimitat perspectiva aderării la zona euro, s-a opus tratatului Uniunii Europene,

2.a ţinut Europa în şah, ameninţând mult timp că nu va semna Tratatul de la Lisabona, a sustinut cu fermitate pozitii ale Poloniei ce erau in defavoarea marilor puteri europene.

3.a facut din Polonia singura tara din Est care a scapat de recesiune rezistand foarte bine crizei economice (Polonia chiar a avut crestere eceonomica in aceasta perioada) http://www.zf. ro/business- international/ miracolul- polonez-continua -crestere- economica- de-1-7-5454396/

4. s-a pronuntat impotriva acordarii drepturilor la casatorie pentru homosexuali, gay, lesbiene si transsexuali si impotriva adoptarii de copii de catre acestia

5.a vrut o Polonie INDEPENDENTA si puternica

6.a refuzat scutul anti-racheta american

7.a refuzat de curand un imprumut de la FMI

8.a fost un om credincios, un practicant si un aparator al valorior crestine catolice, sfidand deciziile CEDO privind scoaterea crucifixelor din scoli (http://www.realitat ea.net/presedintele-poloniei- exclude-scoatere a-crucifixelor- din-scolile- publice_662622. html)

Aşa. Un pic de copy - paste nu strică.

Mai urmează.

2 comentarii:

suzy 12 septembrie 2010 la 01:39

:) chiar ma gandeam cand o sa mai apara ceva pe blogul tau, cand o sa mai ai timp sa scrii
bine ai revenit
asteptam si alte materiale
scrii bine

claudiu 18 septembrie 2010 la 12:00

nu se cumpara pentru ca nu are articole, frate ...