Incredibil!

Da, incredibil! Cel puţin pentru mine. Eram într-o zi la semafor în urbea mea îndreptându-mă spre o locaţie oarecare. Stăteam frumos pe banda din mijloc pentru deplasarea înainte iar în dreapta mea se afla o doamnă cu un audi A4 break, care se îndrepta în aceeaşi direcţie. Eu am cam învăţat semafoarele prin oraş şi nu îmi place deloc să dorm prin intersecţii cum fac alţii. Doamna din dreapta putea lejer să îmi fie mamă, iar eu nu sunt foarte tânăr; astfel mă gândeam că deşi se află într-o maşină cu ambiţie sexul şi vârsta vor acţiona ca o puternică frână pentru partenera de trafic. Până să se facă verde, am observat totuşi că femeia era destul de îndrăzneaţă şi cu toate acestea uriaşă mi-a fost surpărinderea să văd că s-a pus să dea o linie cu mine la plecarea de la semafor. Cu altcineva nici nu m-ar fi interesat că mă depăşeşte, dar în aceste caz era prea de tot. A avut un uşor avans în faţa mea, câştigat fără probleme prin puterea cailor de sub capota lui A4 (eu conduc o amărâtă de maşină soră cu loganul de 1.4), dar apoi diferenţa de vârstă şi sex şi-a spus cuvântul: ea a rămas blocată între câţiva amărâţi iar eu speculând situaţia din trafic şi prevăzând mişcările celorlalţiparticipanţi la trafic, m-am strecurat în faţă pe banda a doua şi dus am fost. Bătrâna doamnă a rămas astfel în urmă cu ruşinea şi obligaţia de a se resemna şi de a-şi accepta condiţia de neputincioasă în faţa spiritului tânăr. Amin!

0 comentarii: